Tack för allt stöd

Hej!
vill bara tacka för all stöd vi har fått idag.
tack disa för att du alltid finns vännen. värdera dig hög det vet du vännen.
och gaby glöm inte att jag finns här för dig madde och din mamma oxså glöm inte att det är eran morbror och bror.
och min älskade syster camilla jag känner din smärta och jag måste hoppas på att vår pappa kommer blir bra.
pappa kommer säkert säga jag kommer klara av de som en klackspark. du vet hur pappa är.

pappa kommer inte gå igenom det här ensam han har familj med sig.
vi kommer bekämpa cancen tillsammans.

vi är starka i vår familj och det är det som gör den så unik.
så mkt som vi har varit med har gjort att vi är starka.
vi är krigare vi går mot alla motgångar vi krigar tills vi vinner.
och vi kommer vinna detta oxså.

det är inte lätt och just att vi fick beskedet dagen innan farmors dödsdag.
idag ( imorgon) 8 dec 2001 dog min älskade farmor 88 år gammal på äldreboender kl 06.00
hon är högt saknad och älskad hon är vår stammorder.
till en familj som hon kan vara stolt över för det är ändå jag.

skriver mer imorgon

kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0