Tiden läker inte alltid alla sår

Hej!
igår kväll fick jag ringe panikslagen till kenta för jag ville att han skulle hämta mig o de gjorde han.
han va här inom 20 min när jag kom fikade vi och delade ut julklappar och jag fick en soda stem av dom så nu ska de läskas på ordentligt.

idag har jag jobbat hela dan från 6.45 till 2115.
med några timmars obetalt men jaag vågade inte gå hem så jag stannade där.

man säger att tiden läker alla sår men de gör det inte.
fysikska sår läks med tiden ja men själen så sår kan inte alltid läkas.
och de vet jag att jag kommer aldrig läkas ordentligt.
jag kan stänga av känslor tro mig de lärde han mig.
o jag kan dra på ett leende på läpparna o säga att allt är bra.
de är jag riktigt duktig på.
Jag är inte lika glad som de verkas som.
jag stänger in känslorna för att jag inte vill ha deras medlidande de är det sista jag vill.
o de ända jag vill o behöver är deras förstårse.

men nu ska jag sova.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0