bankbesök

hej!
idag är de fredag o jag ha gjort en hel del.
vaknade vid halv nio o klev in i duschen.
efter min uppgiggande dusch så jobbade jag lite med mitt p-arbet tills jag skulle åka till banken för jag skulle ha konto utdrag o sen skulle jag avsluta sparkontotet så nu e jag helt fri från den mannen.
när jag skrev på pappret så kände jag att nu e jag äntligen helt fri från honom.
efter besöket så gick jag in o handlade lite och sen va de o åka hem o åt lunch.
på eftermiddagen städade jag nedervånningen som tog mig en timma och satt framför brasan fram till att de va dax o laga middagen.
efter den så ha jag bara tagit de lugnt framför tv och ska fortsätta med det.

ha de så bra
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0