bussen höll på att smitta från mig

hej!
ja idag vaknade men som vanligt vvid 6 o tro mig de va inte så roligt.
börjadde jobba vid sju och slutade vid 1 idag skönt kan jag lova.

va lite mkt o göra idag men samtidigt så va de segt.

när jag skulle hoppa på bussen så sa han som körde bussen att han inte passerade mmin hållplats så jag tänkt shit hur ska jag kunna ta mig hemåt men bussen vända o sa att han visst skulle köra förbi och jag fick hoppa på för att åka.

när jag kom hem så va jag helt slut och jag somnade framför datorn en stund o nu så e jag pigg okej inte helt men nästan.

och imorgon e jag LEDING:D gud vad skönt och sen hela helgen.
brhöver verkligen vila upp mig från den här arbets veckan.

men nu ska jag nå gå för att förgylla mig dag lite mer med andra sysslor
ha de
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0