fjaskoval?

hej!
ja vad fan säger man om bidragen i melodifestivalen?
jag tycker inte att de va så rätte bra.
snälla de heter melodifestivalen inte fjaskofestivalen.
visst e jag snäll nu men de fanns väl bara nån bra låt de va de sista med marie vet ej hennes efternman.
o den sämsta måste väl va den här caroline med låten snälla snälla.
innan melodifestivalen så åt man hemlagad pizza som jag gjorde med lite hjälp:)
och nu så bli de dip med grönsaker här hemma mums lite sund få man va:)

tidigare va man inne istan o såg ett par rätte snygga pumps på dinsko med hade lite ångest om jag ville ha dom eller inte men jag bestämde mig för att tänka på de några dagar.
de som va specielt med dom e att klacken va snygg men få se hur jag gör.

imorgon så ska jag jobba med p-arbete och tvätta.

ha de bra så länge
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0