jag e duktig

men hejsan alla där ute:D
japp nu ha man jobb fram tills i aug känns riktigt förbanat sköntttttttttttttttttt.
o alla i personalen blev glada för att jag kommer stanna kvar.
o jag e själv glad för det.
ne men de känns som att livet börjar vända och jag kommer få skapa ett nytt kapitel i mitt liv som kommer innehålla glädje och lycka.
igår va de första gången på mkt länge som jag kände att jag e duktig och fick nån sorts bevis när chefen sa att jag skulle jobba där i sommar,
för jag fick nästan höra varje dag under 1 1/2 år att jag inte va duktig att jag va dum i huvudet att jag förstörde att jag va misslyckad o att ajg inte va värd nåt alls till sist så kände jag så.
men nu idag vet jag annat och jag ha fått de bevisad för mig själv att fan han hade så fel.
jag e inget av de han sa.
o alla på jobbet tycker att jag e toppen o e jätte duktig.
för stunden må jag bra.
och jag fick stryka av när min underbara camilla sa till mig att de här kommer gå bra.
och de kommer de o göra igentligen ha jag inget o va rädd för.
för att jag talar sanning o de e han som ljuger,
o idag tror jaga tt de bara e 150 dagar kvar tills hela släkten ska åka till bulgarien,
längtar dit.

ha de bra så längre
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0