kärlek

ja nu sitter jag o fryser arslet av mig e så jävla kallt ute så jag vet inte vad jag ska göra.

e lite less på folk som ska sitta o beklaga sig att deras liv e så eländigt och man vet inte varför man lever bara för att den ha blivit dumpad.
snälla de vet man ju om att de finns en risk för det när man blir tillsammans med nån.
visst jag kan förstå dom för att få sitt hjärta krossad e väl en av dom värsta sakerna man kan åka ut för
men när man sitter o frågar andra varför man ska leva så ha de gått lite för långt.
ändå om man e 18-20 år och har hela livet framför sig.
gråt tårar tyck synd om dig själv o ät choklad men du måste inse fakta. livet gå vidare
jag ha oxså blivit sårad fått mitt hjärta krossad flera gånger men jag ha rest mig o knallat vidare.

jag ha haft funderingar på om kärlek är till för alla ( nu menar jag pojk o flickvän).
o vissa stunder så ha jag tappat hoppet att kärleken är till för mig o vissa så vet jag att den e där ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske borde berätta vad du gör när du blir dumpad? inte är det att gråta och äta choklad iaf..

2009-02-05 @ 14:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0