pinna på att gå upp

hej!
idag så va de en pinna att gå upp va så förbannat trött.
men jag lyckades för jag visste att jag skulle börja vid 7 så va tvungen o kliva ur sängen vid 6 fy fan säger jag bara.

men de va kul på jobbet idag ändå.

när jag kom hem så arbetade jag med mitt p-arbete.
och fick fram lite fakta för nu börjar de bli bråttom.

ikväll så ha jag oxså pratat med min kusin jenny va mer än ett och en halft år sen jag träffade henne så de va kul.:)
kändes skönt o höra att allt va bra med henne och familjen så sa vi att vi skulle höra av oss oftare til varandra än vad vi ha gjort.

och nu sitter jag här o tar de bara lugnt och ska titta på tv innan jag lägger mig o ta mig en dusch tro jag.

ha de
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0