örebro

hej!
ja nu e man helt död efter en kul dag på jobbet:)
inatt somnade jag vid halv tolv o gick upp vid sex så man e ganska trött just nu.

dagarna går bara förbi nu och snart är det dax för studenten snart bara 4 månader kvar och sen e de slut.

man har många fina minnen från örebro ändå från 1 när allt va nytt och man fick många vänner.
en del av dom ha man ingen kontakt med idag tyvärr o vissa är vänner för livet.
och andra åren ha oxså sina fördelar o nekdelar få e de ju med allt.
jag har utvecklas  så enormt mkt när jag bodde i örebro.
när jag kom dit så kändes de som idag att jag va en bok utan texter men igenom åren så ha de fyllts på.
och om jag ser på vem jag va då o vem jag e nu så tycker jag mer om den personen som jag e idag än då
idag vågar jag säga ifrån som jag inte ha riktigt vågat förut på samma sätt.
jag håller på att bli den personen som jag vill va och kommer och bli.
de finns en person i örebro som ha fått mig och tänka och ha fått mig o utvecklas och de min underbara svensk lärare.
hon fick mig o tro på mig själv och gav mig sparkar i baken ( inte bokstavligen ) när jag behövde det i skolan och när jag sa att jag inte ville redovisa inför klassen så sa hon att jag skulle göra det och att jag kunde göra det oxså.
utan henne i örebro så skulle jag inte ha klart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0