vilken resa

nu snart e alla hjärtans dag över tack gode gud för det kan jag lova.
de e n dag som många förknippar med mobbing och utanförskap.
tänk er när man gick i skolan och när alla fick en ros o nån fick ingen o sen när man skulle skriva dikter till varndra o nån fick ingen. tänk er vad denna person ´skulle känna sig?
och alla affärer som sätter upp skyltar där de står ge bort nåt fint till den du älskar eller till din fru eller man?
sen finns de människor som inte ha nån o dom känner sig ensamna?
ne fy fan säger jag.
varför ska man vissa just denna dag att man älskar den.
de kan man ju göra alla dar tycker jag,

men vad ha jag gjort idag då?
jo jag gick upp vid halv nip åt frukost hämtade mina kläder fran tvättstugan och fixade iordning mig.
sen så pysslade jag lite grann o åt lunch.
efter den härliga middagen så handlade jag o när jag kom hem så satte jag på sex and the city.
efter den så provade jag på anding som gick åt på att få ut alla känslor o få så mkt syre i hjärnan så den bli upptagen o känslorna o kroppen tar över.
vilken resa kan jag lova.
jag såg inte så mkt men jag kände o alla mina känslor tog över mig o dom blev fira.
ha aldrig upplevt nåt annat kan jag lova.
man jag hade en tjej som handleda mig igenom den övning så de enåt som man INTE ska göra ensam.
efter den så va jag trött o la mig en timma.
efter de så va de middag och bara ta de lugnt.
tills nu när jag ska sova.

ha de bra
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0