yes:D

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj:D
japp från o med 1 mars blir jag timanställd:) fan vad bra jag e hehehe riktigt stolt över mig själv kan jag lova.
e riktig glad över det.
hoppas bara att de blir mkt jobb.

idag så vaknade jag vid sex som vanligt skulle till jobbet så jag va bara tvungen.
va mkt på jobbet men de e bara kul för då gå tiden fort lite väl fort enligt mig. men de e jag de som sagt.
jag slutade vid fyra o då åkte jag till affären för att köpa deo o cigg de blev en godispåse oxså hehe..

när jag kom hem så tog jag en avedon för jag höll på att få riktig ont i huvudet men de hann aldrig bryta ut för jag tog alvedoen itid den här gången.

sen så ha jag jobbar lite me p-arbetet o sen åt jag middag. som va köttfärsgryta med ris.:)

ikväll så blir de att se på tv o dusch för jag hann inte att dusch igår men men jag hann med att nästa bryta ryggen mig när jag höll på att ramla från trappen utanför huset. va bara tur att jag lyckades få tag på nåt.
men jag fick ont i knäet för jag spände det så klart.

men nu ska jag se på tv.
ha de kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0