blå

hejsan:)
nu har denna dagen snart oxså gått och de bara 37 timmar kvar tills man få vet beskedet.

i eftermiddags så väck jag tvätt och handlade cigg o nya nr av VR.
så nu ha jag nåt o läsa ikväll

och ikväll då så ha man åtit o gjort kladdkakka blir så sugen på det med bär o grädde så de va bara att baka det då.vi hade grädde o bär för jag handlade det när jag va i affären. så nu ha amn precis ätit det mumus.
kan fan leva på blåbär o hallon livet ut för de e så gott:)

imorgon så bli de att besöka mmin e.v abu plats ska ju va där vid 10 så jag måste upp ganska tidigt sen blir de väl p-arbete.

men nu ska jag nog börja dra mig till sängs.

ha de bra
god natt
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0