dagens datum 7/1-09

hej!
nu ha man precis ätit frukost.
jag somnade väl in inatt vid halv tre för att jag inte kunde sova.
när jag vaknadae vid halv åtta så va de bara att gå upp klä på sig och gå ut med hundarna.
jag e riktig trött idag men nu börjar jag piggna till.

ha inte sovit så bra dom senaste nätterna vet inte varför men ha bara inte kunnat.
ikväll bli de en tidig kväll.

men vad händer idag då?
jo jag ska gå ut med vovvar och städa o sen skriva klart mitt cv.
annars så händer det inte mkt.

och igår bestämde jag o disa oss för att jag ska komma till henne på fredag.:)
va länge sen jag träffade min lilla disa så de kommer bli riktigt kul.

ne men måste jag gå.
ska ge djuren mat o sen städa
på återseende
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0