dagens läge

hej!
ja nu är jag klar med den där jövla uppgiften i privat ekonomi som ha hängt över mig i en månad nu men nu äntligen e den klar och till och med hela kursen e klar detsutom.
så ja jag ligger inte efter skolplaneringen med kurserna.
men okej p-arbetet ligger väl lite eftger tyvärr men jag kommer ju ta hela mars till den.
och jag ska oxså försöka göra klart fritidens betydelse tills i feb.
o sen e de fem veckors abu. men man kan ju plugga samtidigt som man gör sin pratik( abu)
för jag pratade med läraren idag som ha hand om de så jag ska skicka vart jag skulle vilje göra den.

idag har jag oxså betalat in räkningen till tema skolfoto sen den e betalt.
skönt.
jag få ju inte glömma nämna att jag ha bytt min adress idag, jippi så ragatkärringen inte få min post längre. visst jag e snäll mot henne men de e så jag känner.
så nu ha jag inget band med henne o så ska de förbli.
jag saknar henne inte och känner ingen kärlek eller respekt för henne.

ikväll bli de att tvätta och packa för ska ju till disa fisa imorgon:D de va april som jag träffade henne sist o de kommer bli jätte roligt o omgås med henne hela  helgen.
jag vet att min helg kommer bli helt galen som de bruka va när man e med henne hehehe.

men annars ikväll händer de inte mkt.
ska som sagt tvätta o packa och om jag hinner titta på förhäxad.
fan ha inte gjort de på två dar nu ¨så de kommer nog o bli så.

ha de bra så längre
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0