fritidsgården klar

hej!
nu är förmiddagen klar och uppsatsen om fritidsgårdar är klart.
ett väldigt tråkigt arbete må jag säga inte alls kul för man lärde ju sig inget nytt. men men nu e de klart och nu är de p-arbete resten av veckan:)
o sen ha man ätit lunch dessutom.

jag har oxså fätt mitt betyg om körkortet och de blev VG så de känns lite tråkigt men jag e ändå nöjd.
bättre de en ett G eller IG så jag få väl vara nöjd med det ändå.

och imorgon bli de att träffa enhetschefen på min eventurella ABU-plats.
 hoppas det:)
ska ju träffa henne vid 10 så de blir o gå upp tidigt.

men nu ska jag fortsätta plugga sen åka o handla

ha de bra
 

                                              




                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0