gömnad?

hej!
idag vaknade jag vid halv sju få fan säger jag.
inte min farvorit om man säger det så.
va helt död somnade in vid ett så jag fick lite sömn ändå.
hade en del o göra imorse.
efter det så va de o handla muslit som jag tycker e de bästa på marknaden o de e många som tycker,
o sen va de inköp av cigg o red bul.
när jag kom hem o åt lunch o nu sitter jag här o dricker kaffe.

e de nån annan än jag som känner sig lite kluven om de här med boken gömnda av liza marklund?
som ha sagts i 13 år att den e sann men nu ha de visst visas sig inte va sann påstogs det men jag vet inte.
vet inte vad man ska tro på.
visst jag tyckte när jag läste boken att den här kan inte va sann men jag trodde på det som ståg ändå för de ståg på omslaget en sann historia och att den va skriven av liza marklung.
men men debatten om boken e högt upp i media just nu men om nån vecka så e de väl glömt o då e de nåt annat som man debatterar för istället,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0