helgen studier

hejsan*!
nui siiter man här efter helgen o måste säga de att helgen va lyckad.
mkt sex and the city o snack.

men ha fått veta att personer ifrågan som ha bett mig dra åt helvete ändå ska lägga sin näsa i blöt.
vad tro dom att dom kommer lyckas med?
knäcka mig?
men ha ni inte förstått det att allt ni gör mot mig gör mig bara starkare när jag ha lyckas fått min vardag att funka igen.

men nu till nåt mkt roligare imorgon e de att plugga igen ska plugga. ska håller på mig kursen fritidens betydelse. ska skriva en uppsats om fritidsgårdar kul va?

jag ha inte fått bytyget för privat ekonomi men de e väl inte konstigt heller tanken poå att de har varit helg o allt.
men hoppas jag få det imorgon:)
ska oxså ringa till min syo o kolla med min 50p kurs.
måste ha den snart för att planera in den.
men antagligen sätter jag den på måndagar o tisdagar. som fritidens betydelse o ons tors fre så e de  p-arbete tills det e klart.

men nu ska jag gå
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0