hm

hej!
ha nån mer märkt att hm ha väldigt snygga kläder i år för vår och sommar på deras nätbutik
jag ha inte tyckt att dom senaste 2 åren ha varit så jättebra men nu kan jag bara ge 5 av 5 möjliga få dom absolut.

jag vet inte hur mkt jag ska beställa men mkt bli det. men innan måste jag rensa alla mna kläder för knappt hälften använder jag som ligger i byrån så de e att rensa o köpa nytt hehe

men jag måste ha lite nytt till bulgarien i sommar men jag tror att jag kommer köpa en del där nere oxså.

men nu måste jag gå
ska titta på wallander innan frosten o den e bra tycker jag,
men ska se om vi ha popcorn hemma och sen ska jag upp och titta på den.
hehe sen måste jag få tag på disa idag va ett tag sen jag snackade med henne.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0