mat med kärlek

hej!
på eftermiddag så pluggade jag för mitt p-arbete och fick fram lite bra infå o sen ha jag gjort klart för frågorna till interjuverna.
sen så ha man bakat citronkaka och köp blåbär o hallon idag igen som jag sa innan så kan jag leva på de jag lovar de så gott:)
efter mitt proffiga bakverk till citronkaka av vatten o pulver så va jag tvungen och plugga lite till så jag gjorde det.
när de va matdax så hjälptes alla åt med maten va riktigt mysigt o maten blev god.
vi lagade kycklig med bacon o lök o nån tomatröra med vitlök som vi la i kyckligen o till de blev de ris. blev riktig gott men de e ju klart vi lagade med kärlek:)
och nu så sitter jag här och titta på en film som går på tv nu på kanal 4.

men nu ska jag fortsätta o se filmen vi hörs
kram



                                                
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0