mötet med min abu-plats

hej!
idag vaknade jag vid halv nio för att jag skulle vill min abu-plats.
när jag kom dit så träffade jag enhets chefen och personalen.
när jag satte mig vid bordet i personalrummet så började dom prata om nåt helt annat om sina liv och lägenhetsmögel.
jag satt där som ett frågetecken och visste inte vad jag skulle ta mig till men till sist pratade vi om min praktig och sen vissa dom mig runt om i byggnaden.
vi besämde ju att jag ska börja på måndag kl 7 jippi.
och jag som inte e en morgon människan för fem öre så jag kommer ju inte visa min snällaste sida när jag vaknar på morgon.
men de här kommer ju o fixa sig och jag tror att jag kommer o trivas:)

sen fick jag ett mail från min mentor idag ängtligen:)
så han skulle läsa mitt arbete och höra av sig sen.

men nu måste jag börja plugga och ändra min planering.
ha de gått så länge
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0