på dåligt humör

jag e inte alls glad idag.
ha totalt vaknar på fel sida idag.
e så irriterad förbannad och less på allt.
idag e en sån dag som alla andra att man ska va inlås.
för bomben kommer sprängas snart inom mig.
men de kanske behövs sprängas för att få ut sig allting.

och sen dom två djävulena i hallunda som sitter där och e så jävla nöjda med vad dom ha gjort. men sorry ni kommer inte lyckas. för man kan aldrig knäcka en sanning aldrig.
ni sa att jag va ett misstag ni ha sagt att jag inte finns längre för er men ändå kunde ni inte låta bli.
ni måste ha väldigt tråkiga liv och va helt ensama för en vettig person skulle inte göra som ni ha gjort.

men nu till dagordningen idag e de som sagt fritidens betydelse tills jag e klar med den o sen bli de p-arbete litegranna.

ha en bra dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0