planering för vh 2009

hej!
ikväll så ha man tvättat. inte roligt blä.. hatar att tvätta.
och sen ha amn pratat med disa om morgondagen.
kommer bli en riktig tjejkväll imorgon med god mat och sex and the city:)
längtar kan jag lova:)
men igentligen behöver jag hämta tvätten från tvättstugan och packa men jag orkar bara inte är så himlans trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
men så e de väl när man sitter uppe på nätterna så jag få ju skylla mig själv samtidigt,
men de e inte konstigt för allt som ha hänt.
men de måste ju släppa snart de ha gått snart re månader sen jag flyttade där ifrån.
men sånt tar väl tid.
men de kommer nog o släppa så småningom.
men hoppas jag kan sova inatt.....

imorgon så blir de att gör en planering för vårterminen så jag ha en mall att följa.
ska lägga fram allt och se hur jag kan få till det.
nu ha jag ju bara kurs fritidens betydelse sen e de ju p-arbetet men jag måste ju ha 50p till så jag kan ta studenten.
och de måste lärarna fixa så jag kan göra den också.
och sen e de ju abu 5 veckor som jag ska gör sen e jag klar.
de verkar ju väldigt lite men när man läser på distans så de e mkt för man har hela ansvaret själv att plugga.
men de e väldigt skönt men samtidigt tråkigt för man saknar ju de här sociala som är att träffa folket.
visst jag saknar några personer från skolan men jag få ju träffa dom snart ändå.

jag glömde skriva att jag ha sökt jobb på grönan i sommar igår så vi få väl se vad som händer men jag ska oxså söka flera jobb oxså för i sommar sen få jag se hur de blir i höst.

men nu ska jag gå och fixa mig o sen blir de sängen tror jag.
om vi inte hörs senare så god natt på er alla:)
sov så sött
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0