Plugg annars örebro

hejsan!
igår så hände de inte mkt tog de bara lugnt.
tittade på förhäxad o snackade i telefonen en stor del av kvällen.

sen så idag så ha de inte hänt så mkt
gick uppp vid elva halv tolv hoppade in i duschen.
så nu ha man tagit årets första dusch. hehe
ne mne jag e väldigt trött nu men jag hade svårt o sova inatt oxså.

och idag måste jag försöka plugga för annars kommer jag bli stressand o helt galen.
plugga på distans e svårare än vad jag trodde men jag ska klara de ja de ska jag.
för om jag inte kan de så måste jag tilbaks till skit staden örebro igen.
o de e inte vad jag vill kan jag lova.
efter plugget så ska jag vika tvätt o titta på förhäxad.

ha de bra så länge

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0