reseplaner

hej!
nu sitter man här efter en pluggdag. och läraren ringde och mailade om min abu plats så jag ska dit på torsdag kl 10 o träffa dom.
man jag kunde inte riktigt forkusera på de jag gjorde idag. men ska försöka göra klart det ikväll ändå.

jag glömde o berätta att under helgen när jag va hos disa så bestämde vi oss för att åka till italien nästa vår. venedig rättadesagt. så nu är nästa års resmål bestämt:)
men i hår så e de ju bulgarien i år och jag längtar bara till man få åka men jag måste fixa ett nytt pass och nya härliga sommarkläder sen drar man dit med hela släkten:)
jippiiiiiiiii:D
ne men jag längtar bara att få åka bort från allt nu.
men först så ska jag vila nu
ha de bra'
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0