tappat aptiten

hej!
ja nu sitter jag här och e mätt imagen kan jag lova.
men jag vet inte jag ha inte ätit mkt dom senaste dagarna.
men om man tänker efter så ha de hänt så passa mkt dom senaste månaderna så jag ha tappat aptiten för mat.

okej visste e de bra omm jag vill gå ner i vikt de vill jag men inte genom att inte äta för då gå jag upp lika snabbt som jag gör när jag inte äter.

jag ska ner dom kilonen som jag gick upp när jag va tillsammans med idioten,

ha unngefär fem kilo att gå ner.
så jag väger 55kg.
visst många säger att jag inte behöver.
men jag gör de för min egen skull o inte för nån annans.
men så länge jag gå ner på rätt sätt så tycker jag att ingen ska ha några invändningar till det.
de skulle va en annan sak om jag slutade äta.

men nu ska jag gå o titta på just de förhäxad.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0