tisdag den 6/1-09

hej!
ja nu ha man kommit hem efter en dag i södertälje.

jag vaknade vid åtta idag för jag skulle ta bussen som gick 9.20.
va helt död kan jag lova somnade inte förens halv fem inatt igen.

när jag kom till södertälje så åkte jag hem till en kompis o pratade.
mkt trevligt.
efter det så va de bara att sätta sig på bussen till camilla för alisson o gogge fyller år på torsdag men dom bestämde sig för att ha de idag.
så vi firade dom.
o sen åkte jag hemåt.

ha tänkt en del idag om allt som ha varit under 2008 och jag kan beskriva det så att det året kunde man lika gärna skippa. de e ett år som jag vill glömma. en vacker dag kommer jag orka berätta vad han gjorde i detalj men nu orkar jag inte. vill bara glömma det men jag vet att de kommer jag aldrig kunna göra.
jag tackar alla för det stöd jag ha fått från er.
ni kommer alltid ha min tacksamhet ni kommer alltid vara hjältar i mina ögon och ni kommer alltid ha erat namn i mitt hjärta.

kram

Kommentarer
Postat av: mej

samvete...är nåt som följer en livet ut...den som ljuger kan aldrig gå fri...kommer alltid att plågas av sina lögner...erkänna är en bot...låt rättvisan ha sin gång...sjuka mänskor ska söka hjälp o inte ange andra i tro om bättring...godhet segrar

2009-01-06 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0