torsdag

hej!
gud vad jag längtar efter att ta studenten:)
de e bara fem månader kvar:)
och de e dax o börja planera den.
eller jag ha redan börjat lite å¨att fundera vilka som jag ska bjuda till studenten och vilken mat jag ska ha,
men tärtan tro jag att jag ha bestämt bli väl den där banantårtan från solna som jag tror jag ska beställa men vi få se den kan ju ändra sig rätt så fort.
ha oxså börjat kolla efter student klänning men de e lite svårt tanken på att jag ha bestämt hur den ska se ut.
och tro mig de gå inte o ändra på den saken.
jag ska synas o jag ska höras så enkelt e de hehe.

men som sagt färdigt snackat om studenten.

idag så ha jag jobbat och tro mig jag va väldigt trött somnade in sent inatt och vaknade vid sex.
när jag kom hem så började jag tvätta. va så illa tvungen hade inga rena kläder.

men nu ska jag gå
ha de
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0