underbar arbetplats

hej!
nu siiter man här efter 6 timmas jobb bakom mig..
eller jobb kan man inte säga men abu.
e kanske trött just nu för jag gick upp vid 6.20.
igentligen skulle jag upp vid 6 men alarmet på mobilen pep inte så jag fick ju panik när jag såg hur mkt kl va igentligen.
så jag hade ändas 20 min på mig o fixa mig o äta frukost.
vanligtvis så ta jag 20 min på mig på moregon bara för att klä mig på o tvätta ansiktet men nu va de snabba drag o jag hann:))))))))))))
idag va de en  kul dag på abu kan inte klara. personalen o chefen e jätte trevliga och jag storm trivs
känns verkligen som en i gänget.
så jag kommer ha fem helt underbara veckor där:)

men idag så bli de väl att fixa mina saker från örebro och flytta på dom för nu ligger dom bara där mitt på golvet.
har inte orkat fixa det många tanker som duker upp o minnen så klart.
men vad ska man göra man kan inte göra så mkt.
en dag måste jag ta tag i sakerna å den dagen e idag fast jag känner att jag inte orkar riktigt än.
många säger att saker e bara saker men de e de inte för alla saker väcker upp minnen bra som dåliga.

efter sakerna när de lite plugg o sen blir de att bara titta på tv.

men vi hörs sen
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0