CV o plugg

hej!
idag vaknade jag som vanligt vid tolv o ni kan gissa er fram när jag somnade oxså?
ne men jag somnade vid tre.

kunde inte somna fast jag va jääte trött alla känslor kom över mig och jag blev ordentligt rädd.
och när katten hoppade upp så trodde jag att de va han.
jag kan inte beskriva känslan men de kändes som att mitt hjärta hoppa ut i från min kropp.

sen så log jag o tänkte på mina mål för i året är och dom kommer jag skriva upp här under dagen när jag hinner för det för jag måste skriva mitt CV och försöka plugga lite.
för arbetet för privat ekonomi måste vara inlämnat senaste v 2 så  den måste göras.

men nu måste jag ändå gå.

kram till er alla
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0