till dom

hej!
jag har så mkt ilska i kroppen.
trött på att folk inte kan bara låt mig va snälla ska ni hjälpa honom och sänka ner mig ännu mer djupare?
jag försöker ta mig upp jag försöker leva ett normalt liv men ni gör de bara svårare för mig. räcker inte de med att han ha gjort mig illa?
jag ha fått nog fattar ni ha fått nogggggggggggggg av er.
jag försöker skapa mig ett nytt liv.
jag vill va lycklig nu med min familj o mina vänner.
så snälla om ni ha nåt samvete som jag tror att ni ha innerst inne så vill jag att ni slutar med att dra mig längre ner i det hål som jag försöker ta mig upp ur,

ikväll så ha jag gjort kladdkaka och ätit den med blåbär o hallon o så klart grädde.
de e väl de ändå vettiga saken som jag ha gjort ikväll o sen tidigare på eftermiddagen så gick jag ut med hundarna.


vill bara komentera tillbaks till den personen som skrev att jag ha blekt bort min underbara hund yankee. svart är nej de ha jag inte gjort. men att bleka bort den idioten som ha gjort mig illa så ja de va lätt för jag ha inte älskat honom på mkt länge.
för yankee kommer alltid finnas i mitt hjärta o min själ hon kommer alltid bara min älskade hund.
vad ni än säger,

men nu ska jag lägga mig
kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

en hund man älskar har man hoss sej å tar hand om. var är din älskade hund? trötnar du alldrig på o ljuga? hur orkar du levar med dej självt? bli vuxen å stå för dina lögner nån gång å göm dej inte bakom andras ord å fraser

2009-01-06 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0