fy på mig:P

ja jag vet att jag inte skrev igår så fy på mig hahaha
men ärligt så orkade jag inte skriva igår va för trött efter jobbet fan jobba på äldreboende e jobbigare än man kan tro men de e värdt det. de  e ett sånt underbart jobb och när man få berömd från personelen att man e duktigt o e med i gänget så gör de bara de bättre.
jag trivis på dom boende o jag trivs med personalen.
och när en av personalen sa till mig igår att jag passar inom vården så kände jag varmen inom mig och de de här jag vill göra.
att hjälpa människor.

det som gör de här äldreboende så speiclel från mitt förra jobb i odensbacken e att jag känner mig välkommen oavsett vilken personal som jobbar. och alla e trevliga. och jag känner mig välkommen och duktig.
jag längtar tills på måndag så jag få komma dit igen:)
men just de jag få inte glömma att dom som bo där e oxså helt underbara tycker om dom alla:)

men nu nog om de ni e väl också intresserande vad jag ha gjort igår o idag.
jag jobbade igår och på kvällen så tog jag de bara lugnt.
de va meningen att min korkade blondin syrra skulle komma men de gjorde hon inte för att hon inte kom ihåg det.
men tro mig de fick rätt så irriterad o jag började o skrika åt henne men jag tror att samtalet fick henne och tänka till. hoppas det ändå. för de kändes som att hon lyssnade o tog de tills sig. trodde att de skulle bli värsta bråket men de blev de inte. antagligen förståg hon vad jag kände. sen pratade vi om lite annat som va behövd åt henne.
sen så smsade jag anders och han skrev att jag va rolig när man började lära känna mig men busig ha jag alltid varit.
och jag skickade ju tillbaks o frågade hur då roligt o då svarade han med när vi hade kuddkrig på kollektivet och när jag kom med roliga kommentarer.
och jag saknar verkligen den tiden.
jag trivdes verkligen i den situationen. jag jag trivdes i våran lilla kuddkrigsklubb.
för då va jag bara jag o jag trivdes.
jag älskade o busa och jag älskar att jävlas och de gör väl ajg oxså idag.
men en del av den biten e ju borta efter de han gjorde mot mig.
men jag ska hitta den igen. de lovar jag:)
men sen så efter smsade så va de tv-tittande o sömn som gällde:) somnade in vid 1

idag så klev jag upp vid elva o åt frukost och kläde på mig.
sen så ha jag fixa mina saker som log lite varstans så de fixade man oxså o nu så e jag här:)


kram


Kommentarer
Postat av: abraham

Hjälpa människor??? ja det var ju roligt utryck!!!!!



Du hjälpa människor äh lägg

2009-01-24 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0