vet inte!!

hej!

känner mig lite förvirrad över allt just nu kan ha såna stunder.
vet inte riktigt vad jag vill längre.
de ända jag vill e att leva ett lugnt liv och bara njuta av det men de kommer ju inte va så på ett bra tag ändå.
på onsdag så ska jag ta kontakt med min psykolog o prata med honom om det här.
och boka en ny tid åt mig.
känner att jag behöver det nu.
ha inte pratat med honom efter att jag va i örebro i 3 dar o de va för över två veckor sen.

men jag ville bara säga god natt till er alla innan jag lägger mig o de bli efter wallander som jag kolla på just nu.
sen ha jag magknipa efter att jag tog stark tacosås idag till tacosen som skulle va medium istället men de va som hot o nu ha jag så ont i min lilla mage.
men så brukar de ju bli när jag ha ätit starkt men jag tycker ändå att jag tog en hel del gräddfil.

men nu ska jag kolla klart på wallander sen ska jag o min onda magen gå o lägga mig.

god natt o sov gott
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0