fatta fakta

hejsan!
ja nu sitter man här efter att förmiddagenha gått förbi.
jobbat med p-arbetet o gått med hundarna. som vanligt
sen har jobbet ringt o bett mig jobba nästa lördag o de sa jag ju såklart ja till.
hoppas att jag få jooba nåt mer än de nästa vecka vill verkligen jobba saknar ju dom gamla o personalen.

folket i hallunda ha inte fattat det än att jag inte vill ha nåt med dom o göra o sen när dom ringer o beklagar sig inför mig så garvar jag bara åt dom vad få dom o tro att jag BRYR mig.
jag skiter i dom.
för mig finns dom inte. o jag struntar i om dom bli sårade.
plus att dom inte tror att jag inte fattar vad dom håller på.
inse fakta vi vill inte ha er där.......

punkt o slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0