jävla studentklänning

jävla studentklänning som inte passar.
de sitter inte som det ska den är för lös upptil.
måste sy in den.
trodde att den skulle passa perfekt för det är i storlek 36 men å nej den var förstor.
trodde nästan att den kanske lite för tajt men de va den inte den va lös.
men jag köpte den ju för en månad sen men ha ju gått ner i vikt sen desss oxså inte som att jag klagar på att jag ha gått ner men att klänningen inte sitter o jag vet inte vem som kan hjälpa mig att sy in den lite.
men men måste lösa det på nåt sett.
få lösa det senare för ska ju jobba ikväll jippi känna inte lite pengar igen härligt de betyder större shoppingrunda på stan de tycker vi väldigt mkt om:)
men nu ska jag gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0