jobba natt

hej!
idag blev man väckt klockan 7 imorse av bemanningen från jobbet ringde och sa att dom behövde in personal omgående och frågade om jag kunde hoppa in o de kunde jag ju.
så jag va på jobbet vid 8.
när jag kom dit så såg jag hälsade jag på kollega och gick o jobbade.
vid fikat imorse så fick man reda på att ingen kunde jobba natten imorgon och då funderade jag om jag kunde ta det o sen pratade jag med personalen om vad dom tyckte o då sa som att jag skulle prata med chefen o de gjorde jag så imorgon ska jag jobba natt första gången i mitt liv undrar hur de går? lite nervös e det ju vet inte om jag orkar hålla mig vaken hela passet men de e väl bara att sov hur mkt som helst på dagen o dricka kaffe.
ni få ju höra hur de gick på lördag.

imorgon så ha jag ändå lite o göra innan man ska till jobbet mste tvätta och packa tills nästa vecka drar ju till gabi på lördag o jag kommer inte hem innan jag åker till jönköping,
så de e att stå i tvättstugan o hålla på.
o sen måste jag ringa några viktiga samtal.
mkt som ska göras innan man åker,
för jag e ändå borta nästan en vecka o sen när jag kommer hem sent på torsdag nästa vecka så ska jag jobba fredagen kl 6,45.

men innan resan måste jag köpa mig en handväska innan jag åker känner jag.
så jag slipper bära omkring med min skolväska bara för mobilen plånboken  o ciggen känns lite onödigt så jag kommer inför skaffa mig en handväska under helgen.

ikväll så blir de o sitta framför datan och prata med gabi.

ha de bra så längre

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0