nervösss

hej!
ja inatt ska man jobba (lite nervös inför det) o vaknade vid nio idag roligt värre som sagt.
försökte sova ett par timmar nu på eftermiddagen men de gick inte allt bara flög i huvudet på mig.
de e bara några dagar kvar tills jag möter monstret igen.
vill verkligen inte åka. men ajg vet att jag måste,
för att få min upprättelse.

idag så ha jag tvättat och hållt på att få fram alla saker som jag ska ha med mig.
och sen så ha jag städat.
mkt mer än så ha de inte funnits tid för.
jag hoppas att jag hinner kart innan jag åker ska oxså hoppa in i duschen hade jag tänkt,

men nu ha jag inte tid längre

vi hörs av.

kramis

                                             
                                                                                                      mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0