smått o gott

hej!
de va en vecka sen sist men ha haft lite annat o göra vid säga.
ifredags så avslutades abu o nu är jag timanställd och fick jobba mitt första pass som personal i lördags dagen efter o jag känner mig stolt över det.
efter jobbet så åkte jag till gabi och stannade där tills igår.
när jag va hos henne som åkte vi lite hit o dit och sen klippte jag med i färga mitt här.
blev riktig snyggt må jag säga.
och nu är jag hemma.
idag så ha jag gått ut med hundarna och jobbat med p-arbetet.

jag har oxså pratat med h*n om att en anställt ha bryt mot tystnadsplikten.
så h*n ska prata med personen i frågan.
är inte så glad över det som sagt.

sen ha jag funderingar på att ta upp karaten igen efter nyp 6 år men jag kommer gå nybörja kursen.

sen vill jag bara beröma en person som ha ha hjälpt mig mer än vad hon själv kan se även fast hon ha haft de tufft själv.
hon ha bevisat att hon e en riktig vän och hon ha ett stort hjärta. hon e den snällaste människan jag känner.
o den underbara personen e emelie tack gumman för allt.
du hade en ledig axel som jag fick gråta ut på.
älskar dig gumman.


                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0