tors - lör

jaja jag vet att jag inte e lika flitig längre att skriva här som förr men de e kankse för jag ha gått o fått ett liv hehe nej de har helt enkelt inte haft tid.
i torsdags så va vi i åkers strukebruk och skulle besikta valparna o sen skulle dom chippas.
men dom små va så duktiga på att åka bil o de va dom oxså på vetinären.
efter att dom hade fått besikta sig så va de för våra magar att äta nåt så då va de pizzerian som gällde. som bakar såna fruktansvärda goda pizzor.
o sen åkte vi hem för att fira för att jag har fått min upprättelse med kanelbullar på eftermiddagen o kladdkaka på kvällen.
kan inte beskriva vilken känsla jag fick när jag fick vet. tror att man bara kan förstå om man har varit med på nåt liknade som jag hoppas att ni inte har haft.

igår så jobbade jag mellan 13-21.
o de gick bra som sagt men vi var ju riktigt bra team på jobbet oxså. så de bara rullade på jätte mysigt.
när jag kom hem så åt jag middag och kollade på tv.
när ajg kollade på min mobil så va de fem missade samtal o 4 sms från min älskade kusin gabi.
så jag ringde upp henne o sen så snackade vi länge..... :)

idag så blir de inte så mkt ska jobba lite på p-arbetet o nu så ska jag göra det oxså.
för de måste göras nu.

men nu ska jag väl sätta igång med det..

ha de
//// ciao ////



                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0