irriterad

vad ska man göra när vänner sviker.
känner mig rätt så vilsen idag vet verken ut o in.
h*n vill att jag ska ta hennes konsekvenser för h*n*s handlade nåt som jag tycker är fel.
men jag undrar vad som skulle kännas värst.
jag vet att h*n ha de tufft men vad ska jag göra.
är less på att folk lägger sina problem på mig och be mig lösa dom.
visst jag skulle inte ha nåt problem med det för ett år sen men ett år är långt o mkt ha hänt sen dess.
vänner och huggit mig i ryggen syskon som har visat sitt sanna jag och han som visade mig vem han är igentligen.
och genom det så har jag förändras och jag e inte längre lika blåögt som jag va då.

men nu till nåt mkt trevligare.
idag så få man främande och de kommer bli mkt roligt.
och ha städat oxså så de e fint hemma nu.
o sen bli de o bytta duk på bordet men nu måste jag dra

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0