4år på ett A4 papper

Hej!!!

nu var det ett bra tag sen jag skrev i denna men har inte haft nån tid jobbar väldigt mkt som är bra.
älskar mitt jobb och mina arbetskamrater väldigt mkt.
inatt fick jag lov o jobba extra för dom fick inte in nån så dom ringde mig igår kl12 o frågade om jag kunde o de kunde jag.
jobbade med en stört skön brud.
kl 7 var jag hemma helt tvär pigg tänkte hur fan kommer jag lyckas sova men de kunde jag vid åtta o sov tills 12.

i veckan så köpte jag en digital kamra för resan till bulgarien.
det är inte långt kvar till vi åker o jag längtar så efter sol o bad och omgås med släkten.
hade tänkte åka och köpa de sista inför resan igår men fick lov o jobba natt istället men jag tar de nu i veckan imorgon eller på fredag för då är jag leding o sen måste jag hämta mitt pass.
annars händer de inte så mkt i veckan som kommer.
skulle igentligen åka när till örebro o fira studenten men de kommer inte blir av tänken på att jag inte klara av det.
det blir för mkt för mig bara känslor minnen som jag vill glömma.

i veckan fick jag veta mitt betyg på pr-arbetet de de va ett VG blev väldigt glad trodde bara på ett G men jag fick ett bättre betyg.
de blev jag väldigt glad för:)
o sen fick jag bara ett G på fritidens betydelse men är glad för det oxså.
men de känns så konstig att 4 år men plugg o slit så bara de bara finns på ett papper.
de känns konstigt.
men men nu är gymnasie tiden slut och jag har börjat jobba.
men jag är ändå glad över att att pluggade är slut och nu väljer jag helt själv om jag vill vidare utbilda mig eller inte.
okej de e oxså så på gymnasiet men i dagens lägge så måste man helt enkelt gå gymnasiet för att få nåt jobb om man inte har så mkt erfarenheter av arbetsmaknaden.

men som sagt det är över nu för min del.

ha de bra så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0