hmmm

hej!
nu va de ett tag sen man skrev i denna men ha inte haft så mkt tid för detta om man säger det så.
jobbar och pluggar mkt känns som att det e de ända jag gör nu förtiden.
snart är det bara en månad kvar tills studenten och stressen kommer tät inpå.
mkt ska lämnas in.
de sista inlämningar gör jag själv.
för jag måste till skolan o lämna böcker och rensa skåpet.
ska bara höra när det passar att jag kommer bara.
vet inte riktigt hur jag ska få tiden och räcka till bara.
o med den illa måendet och huvudvärken jag har nästan hela tiden.
fy säger jag men de e bara att kämpa på.
bita i de sura äpplet o köra.

förra veckan så fick jag en oväntat samtal från dem två personen jag förakte som ha gjort mig så illa på olika sätt.
fattar inte hur hon eller dom hade mage till det. 
dom bad mig höra av mig till dom senare nåt som jag inte gjorde.
vad hade dom väntat sig från mig fattar dom inte att jag inte vill veta av dom.
ne men nu måste jag göra annat

kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0