nutid o förtid

Hej!!!
Snart är det två veckor kvar tills den stora dagen.
längtar kan jag lova.
men har bara lite små jobb kvar i skolan sen e de klart ska fixa det imorgon antagligen:)

men de som jag längtar till mer är släktens efterlängtade utlands semster.
längtar så mkt till hela appelgrens släkten åker ju o de e bara en månad kvar.
bara tanken på att sola bada äta gott och upptäcka ett nytt land,
men vi ska ju va där en vecka så hur mkt som helst hinner man inte med men lite gran ändå:)

Men i nutid så jobbar man bara tänkte åka o hälsa på far min på torsdag om jag hinner,,
hoppas de saknar ju honom:(
min älskade pappa.
känner ingen som är så snäll o gullig som han är.
Älskar dig pappa

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0