En krigare

Hej alla mina underbara läsare.

nu va de några dagar sen.
i lördags var jag på bio med mitt farvorit folk:) men saknade de ju dig disa såklart:P
vi såg new moon och den var bara så bra längtar tills nästa film kommer.
o i går så kom min kusin vitamin gabi dit var riktigt kul ändå på maxi trodde att camilla ska skämma ihjäl sig.
fan vi betedde ju oss som barn men de riktigt kul.
haha

o nu är jag hemma o ska va de nu ett par dagar de var ett tag sen sist:)
tror att de var för tre veckor sen lr nåt som jag sov två tre nätter i här hemma.
annars är man ju på resande fot men de är bara kul.
kan inte klaga:)

men som sagt ska passa hotellet under helgen men annars vet jag inte riktigt vad som händer.
funderar allvarligt på att avsäga min passet på julafton.
men det är att jag ska gå istället för charlotte och jag tycker så hemskt mkt om henne.
så jag kommer inte kunna göra det.
men ändå känns som att man bara passar när ingen annan ställer upp och sånt gillar jag inte har varit med om de så många gånger och tänker inte ta sånt.
jag är bra, jag är duktig på det jag gör och jag går dit med glädje för mina persioner och hjälper med det som dom behöver medans vissa är bara där för pengarna.
och sånt kan jag blir riktigt irriterad på.

men jag vet att jag kan ta jobbet som en flykt från mina egna känslor och tankar,
jag måste sluta med det.
jag måste ta tag i dom och kämpa.

jag är stark och jag klarar av det, jag vet det.
det som man inte dör av blir man starkare utav,,
och de är precis de jag ska göra.
det var jag som gick från salen som en krigande segare,
och det är de jag är en krigare,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0