Större klädkammare

Hej!
nu sitter jag hos lotta och ska passa hund hotellet ikväll för att hon ska på uppfödar möte inne i stan.
och jag hade ändå inget annat för mig så jag så att jag kunde passa medans hon åker iväg.

men jag måste säga det att lotta lr kenta lyckas alltid och väcka mig vid tio tiden när jag har tänkt o sova ut alltid fattar inte hur men de gör dom.
o samma sak hände idag då lotta ringde mig o sa att hon skulle ner till samhället och handla o då tänkte hon passa på och hämta upp mig så jag slapp ta bussen och gå 1,8km så de va att gå upp klä på sig och gå ner.

på eftermiddagen så va vi ute med alla hundar i huset så dom fick springa av sig fast vädret är piss så var det riktigt skönt och komma ut.
när vi kom in så tog vi oss en kopp kaffe o kollade i hem inrednings tidningar.
fick lite ider som jag vill utföra hemma som t.ex upp en större klädkammare.
med hyllor för skor och stång för kläderna. perfekt och måla om till en vit ljus färg med snygga lappar.
mm de är ju en dröm.
men men har ingen som kan tänka sig hjälpa mig med detta.
tycker att jag ska nöja mig med mina 2 små klädkammare i sov rummet.
men men först så ska jag måla om i sovrummet o i köket sen få vi se.

ha de bra så länge:)








vill bara komenter att de är e bara hälften av alla mina kläder
så förstår ni vad jag menar med att jag vill ha en större kläkammare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0