Torsdag

Hej!
idag är det ett år sen han åkte in och nu är de bara månader kvar tills han släpps.
tiden har gått så fort.
känns som att de var igår allt börjades med utredningen och rättegångar o skit.
men de är ett år sen.
hmm....

men ändå idag har de inte hänt så mkt i mitt liv har gjort lite nytta att vika kläder och lagt dom i klädkammaren,
och ikväll blir de fattiga riddare.

tanken va ju att jag o lotta skulle in till stan idag men blev inte så för folk inte kommer som dom ska.

men vi åker in en annan dag.

under helgen så blir de hundhotellet och sen julbord på söndag trevligt men vet ej vad man ska ha på sig men man hitta väl alltid nåt.

jag har även bestämt mig öfr att inte köpa nåt klädesplagg den här månaden undrar hur de går?
ha köpt för mkt så jag har inte plats med nåt mer men om jag känner mig rätt så blir de obekrivlig tufft älskar ju o köpa nytt men jag har ju bestämt mig.

emm de går rykten om vissa saker om mig i örebro, börjar bli rikrigt irriterad, ha fan inte bott där på över ett år men ändå går rykten.
men dom små ynkliga personerna ha inget bättre liv.
tragiskt må jag säga.
avunsjuka kanske?

jaja skit dessamma.
jag har bestämt mig nu vilken ras jag ska ha och de blir en rysk toy terrier.
kommer importera från ryskan för de finns inte så många i svergie.
jag beräknar till sommaren att den kommer så nästa år ska jag ställa ut på stora stockholm blir en fin debut för mig.
längtar tills min valp kommer.
men yankee kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta ingen hund kan ersätta henne.
men jag vet att hon har de bra.
och den ända anledningen för att jag inte hämtar hem henne är för att hon ska inte flyttas en gång till, för det skulle hon inte klara av.
så de är för hennes skull.
Hennes hälsa kommer i första hand.

men nu ska jag nog gå o äta lite
ha de bra

kram







i

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKULLE ALDRIG FÅ HÄMTA HENNE!

2009-12-03 @ 01:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0