den onämnda ll

jag vill inte jag ville bara inte falla.
du sa att vi har nåt specielt. ja de ha vi de kan jag inte för neka. alla har ju sett det som ha sett oss i samma rum.
som en kompis sa att hela rummet lyser när ni se på varandra,
men jag själv vill inte blir kär i honom igen.
men de e svårt för han är charmig snäll omtänksam romantisk och se jävlat bra ut.
riktig casanova.

men jag kan inte ha nåt förhållande med honom.
kan inte lita på honom till 100%
han vet inte vad han själv vill.

å såna personer behöver jag inte i mitt liv.
de e försent.

du är du..
du är min underbara vän. du är den personen som jag kan berätta allt för.
du är den ända som kan se igenom mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0