..

känner mig så liten just nu, så ensam.
skulle slå allt som går o slå på.
har en sån ilska inom mig som jag inte kan kontrollera.
börjar skrika på folk för ingenting.
o när jag e hemma så gråter jag.

de är ju så klart oroligt inför framtiden med allt.
känns som jag vill krypa upp i pappas knä o stanna där.

jag vill vara liten igen,
jag vill springa ute o leka.
ha lövkrig o sen komma in o äta middag.
men nu är de ju inte så.
är vuxen nu som måste ta ansvar för sitt eget liv.
men i såna här tillfälle vill man bara vara en liten flicka som springer omkring med sina vänner.

jag saknar min familj så mkt nu skulle vilja sätta mig på bussen till dom o få träffa dom.
men jag jobbar ju imorgon då de går inte.

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0