jobb och städ plus lite helg planer

Hej!
är helt jävla död.
har jobbat o städat o väntar tills kärringen tar ut sin tvätt nere i tvättstugan så jag få tvätta tills imorgon.
börjar blir riktigt jävla trött på att folket i detta hus bara tänker på sig själva o sen tvätt.

men nu slut pratat om detta.

idag var de sista dan inne på duvan o anne-marie fick tvinga mig o gå hem.
tråkigt men jag kommmer ju tillbaks.
sen så sa jag jobba på julaftons kväll.
inte kul men de blir ju bra pengar så varför klaga?

under helgen ska jag till stockholm trion ska ut imorgon de vid säga jag disa o bella.
hoppas att de blir lika kul som förra gången men de tro jag nog att de blir.
o sen på söndag ska jag kanske till min kusin.

annars händer de väl inte så mkt i mitt liv just nu.

skriver lite senare o e.v lägga upp lite foton på lägenheten.
om jag nu orkar fota o ladda upp.

ha de bra så länge.

kram


disa o bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0