kalas

Hej!
nu ligger jag äntligen i sängen och ska snart se på buffy o vampyerna.
ha jobbat o vart på kalas idag så man känner sig en annin sliten.
tanken på att nån väkte mig vid halv fem imorse sen kunde jag inte somna idag.
som sagt de va en händelse rika timmar där på för morgonen.

tack gunilla att du fixade kaffe så de ståg klart när jag kom vid halv åtta.

men under dagen har jag tänkt o tänkt o jag måste hitta en väg ut vill inte vara vilsen längre.
jag vill fortsätta leva. o då menar jag leva.
jag har kommit långt själv men resten av biten behöver jag hjälp.

o då ha jag sökt.
men vänte tiden e 3 månader så de e att stå ut..

ha de bra

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0