Sista kvällen på duvan + kvällsöppet

Hej!
nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
idag vakande jag vid 12 hehe konstigt? nej inte när de kommer till mig.
satte på datorn o såg att jag hade fick mail från gymet om att jag skulle ringa o boka en tid för att dom ska vissa mig stället o prova på stipaerobics:)
ska ditt på måndag kl 13.
kommer bli riktigt spännade:)

jag började kl 13 idag på jobbet o de första som händer va att brandlarmet gick o själv ha man inte fått en övning på hur vi ska göra.
som tur va så va vi 3 personal ( vanligtvis e vi 2) så de var snabbt ut med dom boende.
så vi stog ute i 15 min tills vi fick klartecken att vi fick gå in att de var lugnt.
jag var riktigt förbannad efter kan jag tala om.
där såg vi vilka brister vi har om de nu skulle vara allvarligt.

idag va de min sista kväll shemalagt. riktigt tråkigt men jag visste att de skulle hända.
o sen dag imorgon på duvan

men jag är inte ledsen för de tycker bara att de e tråkigt.
men de känns skönt nu kan jag hoppa in på den andra avdelningen.

men nu ska jag sova:)

P:S kommer vara publik på kvällsöppet på tv 4 den 11/11 skojigt:D


Sov Gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0